TERMENI ȘI CONDIȚII

DEFINIȚII ȘI TERMENI

ALEZZI YACHT este denumirea comercială a STOP SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Bd. Al. Lăpușneanu nr. 202A,  Constanța – România, având număr de ordine (cu identificare) în Registrul Comerțului J13/3897/1993, cod unic de înregistrare fiscală 4473850.

MODALITĂȚI DE PLATĂ. SERVICII.

Serviciile prestate de noi sunt cele descrise pe larg pe site-ul www.alezziyacht.roîn secțiunea Evenimente  o plimbare pe litoralul românesc de-a lungul coastei Mării Negre și o evadare culinară pentru un prânz de neuitat, alegerea unei cine la apusul soarelui, o seară extraordinară de club sau participarea la diferite evenimente mondene și concerte ale unor artiști naționali și internaționali consacrați.

Pentru a beneficia de serviciile oferite pe Alezzi Yacht, în vederea achiziționării unui bilet la bordul ambarcațiunii pentru evenimentul dorit, aveți la dispoziție următoarele modalități de plată, confirmând astfel rezervarea:

  • Online de pe site-ul nostru – prin intermediul platformei securizate Mobilpay – plata se validează instant. În maxim 30 de minute veți primi un email ce va conține Codul QR și factura fiscală.
  • Online banking – achitarea prin Ordin de Plată a facturii proforme generate în mod automat după selectarea acestei opțiuni, transmisă pe adresa de email ce ne-a fost pusă la dispoziție în momentul finalizării procedurii de achiziționare a biletului. În această variantă, validarea plății și confirmarea locului prin transmiterea codului QR ar putea dura până la 48 de ore de la data efectuării transferului bancar.
  • Cash sau Card de credit la sediul nostru sau la unul dintre punctele special amenajate pentru vânzarea biletelor. Veți primi instant o confirmare a locului selectat și se va face printarea / transmiterea codului QR pe loc. 

REZERVĂRI

Rezervările efectuate online pe site-ul nostru devin valide numai după ce primiți un email de confirmare care va conține numărul comenzii și un cod QR ce urmează a fi prezentat la îmbarcarea pe yacht.

Check-in / ÎMBARCARE

Este necesar să ajungeți în zona de check-in / îmbarcare cu cel puțin 50 de minute înaintea orei stabilite pentru plecarea în călătorie, în vederea efectuării check-in-ului în punctele special amenajate de pe doc sau la bordul yachtului. Acest interval de timp este necesar în vederea realizării formalităților de îmbarcare pentru fiecare client în parte, evitând astfel aglomerația.

POLITICA DE RETUR, ANULARE, NEPREZENTARE, MODIFICARE ȘI PENALIZARE

  • Anularea unei rezervări achitate se va putea face în mod gratuit în maxim 24 de ore de la momentul efectuării plății. În cazul în care plata a fost efectuată pentru îmbarcarea în ziua următoare, anularea se va face cu aplicarea unei penalizări în cuantum de 50% din valoarea achitată. În funcție de disponibilitate, aceste sume (100% sau 50% după caz) pot fi reportate pentru o viitoare plimbare. Dacă se optează pentru returnarea diferenței de sumă, aceasta va fi virată în cont în termen de maxim 5 zile lucrătoare.
  • În caz de neprezentare în ziua stabilită pentru plecare sau prezentare întârziată (după închiderea formalităților de check-in / îmbarcare), penalizarea va fi de 100% din totalul serviciilor rezervate și achitate.
  • În cazul rezervărilor achitate, pentru orice modificare de perioadă sau de nume se va percepe o penalizare de 10% din valoarea sumei achitate. În oricare dintre situații, modificarea va fi permisă cu până cel târziu 48 de ore înaintea orei stabilite pentru check-in / îmbarcare.
Previous
Next
× Contactează-ne prin Whatsapp